اپل, اخبار جدید, تکنولوژی

اپل USB-C Apple Pencil را با به روز رسانی سیستم عامل جدید بهبود می بخشد

Apple-Pencil-on-iPad-mini

پورت USC-C در مداد اپل

اپل یک به‌روزرسانی میان‌افزار برای USB-C Apple Pencil منتشر کرده است که در سال 2023 راه‌اندازی شد. این به‌روزرسانی عملکرد و عملکرد کلی لوازم جانبی را افزایش می‌دهد. این به‌روزرسانی که از نسخه 10M5164 به 10M6060 تغییر می‌کند، از طریق اتصال Apple Pencil به iPad با استفاده از کابل USB-C در دسترس است. در دستگاه، شماره نسخه سیستم عامل جدید به صورت 37377.37377.16.0 نمایش داده می شود.

اپل معمولاً یادداشت‌های انتشار را برای Apple Pencil ارائه نمی‌کند، به جز اینکه باگ‌ها را برطرف می‌کند و شامل بهبودهای مختلفی می‌شود. مداد اپل USB-C که در ابتدا در سال 2023 منتشر شد، برخی از عناصر طراحی را با مدل قبلی خود به اشتراک گذاشت. با بدنه کمی کوتاهتر و پورت USB-C مخفی که برای شارژ و جفت استفاده می شود، قابل تشخیص است.

چگونه Apple Pencil را به روز کنیم؟

بر خلاف همتایان پیشرفته‌تر خود، مدل USB-C از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند و فاقد ویژگی‌هایی مانند حساسیت فشار است. این ویژگی ها برای مدل های بالاتر محفوظ است.

برای تأیید نسخه میان‌افزار Apple Pencil، به برنامه Settings در iPad متصل بروید، General، سپس About و در نهایت Apple Pencil را انتخاب کنید. در اینجا، بخش Firmware شماره نسخه فعلی را نشان می دهد. برای به‌روزرسانی میان‌افزار USB-C Apple Pencil، آن را با استفاده از کابل USB-C به iPad متصل کرده و iPad را روشن کنید. اتصال باعث دانلود و نصب خودکار آخرین سیستم عامل می شود.

لوازم جانبی اپل مانند Apple Pencil، AirPods و سایر موارد به‌طور خودکار بدون اینکه کاربران بتوانند به‌روزرسانی را به‌صورت دستی آغاز کنند، به‌روزرسانی می‌شوند. این یک فرآیند نامرئی و بدون دردسر است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *