اپل, اپل واچ, اخبار جدید, تکنولوژی

اپل واچ سری X ممکن است مادربرد جدید و نازک تری داشته باشد

apple-watch

اپل واچ سری X

یک شایعه زنجیره تامین جدید ادعا می‌کند که اپل برای اپل واچ آینده به مادربردهای مسی با پوشش رزین نازک‌تر روی می‌آورد که بازتابی از گزارش‌های قبلی مبنی بر آمدن آن با آیفون 17 است. مس پوشش داده شده با رزین (RCC) دقیقاً همان چیزی است که می گوید – یک لایه نازک از مس که در رزین پوشانده شده است. جایگزین مواد ورق چسبنده نارسانا سبز، خاکستری یا سیاه معمولی در مادربردها می شود. در اکتبر سال 2023، مینگ چی کو، تحلیلگر، گفت که اپل آن را برای آیفون استفاده می کند زیرا نازک، سبک و دارای مزایایی در تولید است.

و اکنون، به گفته Digtimes، منابع نامشخص در زنجیره تامین می‌گویند که از همین فناوری RCC حداقل در یکی از مدل‌های آینده اپل واچ استفاده می‌شود. مشخص نیست که آیا این مطمئناً به معنای مدل های 2024 خواهد بود یا خیر، اما قبلاً یک طراحی مجدد بزرگ برای “Apple Watch Series X” شایعه شده بود.

دیجی‌تایمز تا حدی این موضوع را بر اساس این خبر است که اپل بار دیگر از شرکتی به نام Nan Ya PCB برای اپل واچ جدید استفاده می‌کند. شایعه شده است که این شرکت قبلاً با اپل در طراحی های دیگر برای صرفه جویی در فضا برای اپل واچ کار کرده است.

تردید در استفاده از مادربردی نازک‌تر

تغییر به یک مادربرد نازک تر با RCC احتمالاً به این معنی نیست که شاسی کلی اپل واچ باریک تر خواهد بود. در عوض، تفاوت عرض در میزان فضای بیشتری که در قاب اپل واچ برای سایر اجزا می دهد، قابل توجه خواهد بود. این با روشی که به طور مرتب گزارش شده است که اپل سعی می کند یک سنسور سنجش فشار خون را در ساعت اپل قرار دهد، مطابقت دارد. و همیشه تقاضا برای باتری بزرگتر وجود دارد.

توجه داشته باشید که Digitimes سابقه قوی برای منابع زنجیره تامین خود دارد. برای نتیجه گیری هایی که در مورد برنامه های اپل می گیرد، به طور قابل توجهی ضعیف تر است. یکی از دلایل تردید در مورد استفاده از مادربرد نازک‌تر در اپل واچ سری X 2025 این است که با مقیاس زمانی تحلیل‌گر مینگ-چی کو که قبلا گزارش شده بود، مطابقت ندارد. در حالی که کو فقط در مورد استفاده از RCC در آیفون صحبت می کرد، گفت که این کار تا سه ماهه سوم تقویم سال 2024 طول می کشد – که برای محصولات پاییزی تقریباً زود نیست.

به گفته Kuo، انتظار می رود که برای مقابله با شکنندگی ذاتی RCC آنقدر طول بکشد. تحلیلگر انتظار دارد که به جای آن در آیفون 17 2025 استفاده شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *